czwartek, 27 września 2012

02. Larry / Zapowiedź


Tytuł: "To cut wrist"

Akcja: zima/wiosna 2012

Miejsce Akcji: Anglia: Londyn

Bohaterowie: Louis Tomlison (Boo-Bear, Lou, Loueh), Harry Styles (Herreh, Hazza, Harold), Liam Payne (Li) i inni

Bromance: Larry (Louis & Harry)

Gatunek:Romance, dramat ( ? ) 

Opis: Louis'owi każdej nocy śni się tajemniczy chłopak z lokami każdy sen opowiada swojemu najlepszemu przyjacielowi : Liam'owi. Pewnego dnia na przejściu dla pieszych wpada na tajemniczego chłopaka. Który z niewiadomych przyczyn mdleje, tuż obok niego. Czy Louis w pore zadzwoni po pogotowie? Czy może sam go uratuje? A co jeśli nie zdąrzy?

Od Autorki: Witajcie ! Mam dla was Larry'ego tym razem nie będę dzielic tego na części. Mam nadzieję że wam się spodoba . Nie wiem kiedy pojawi sie całośc, ale powiem wam tyle że już zaczęłam mam nadzieję że wszystko pójdzie po mojej myśli . Co do tego dramatu jeszcze nie wiem.. Dlatego jest tam pytajnik. To wszystko do zobaczenia !! Ahaa i czyta to ktoś w ogóle?

4 komentarze:

  1. Laaaarrryyy *piszczy* xD uwielbiam Larrego *.* Informuj mnie jak pojawi się pierwsza część #ładnieprosi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej na czym mam cię informowac? Na bloga ,gg czy tt ?

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy shot cudowny, z niecierpliwieniem czekam na Larr`ego. ♥

    zapraszam na :
    shouldsaveyourheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń