piątek, 4 stycznia 2013

08. Nouis/ Zapowiedź

08. Nouis/ Zapowiedź


Tytuł: " Lessons"

Czas akcji: 23.05.2012r.

Miejsce akcji: Anglia, Londyn

Gatunek: romans

Bohaterowie: Niall Horan, Louis Tomlinson

AU - 1D nie istenieje

Streszczenie: Niall Horan jest kiepski z matematyki, rodzice postawiają mu warunek - jeżeli nie zda z matematyki nie wyjeżdża na żadne wakacje, które w tym roku mają odbyć się w Grecjii. Rodzice załatwiają mu dodatkowe lekcje, pierwszego dnia korków chłopaka wychodzą z domu. Jak przebiegną korki chłopaka? Czy będzie dość spokojnie?


Od autorki: Nie mogłam nic a nic wymyślić, tak więc mam nadzieję że coś mi z tego wyjdzie. http://beliveinyourlove.blogspot.com/ <---Opowiadanie o Zouis'ie.  Mój tt: @Zaawsze_Spoko i gg: 36444496

22 komentarze:

  1. Zapowiada się super nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Omomomom.... jaram się tym *_*
    Czekam ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się fajnie :) Czekam z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojojojojij *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super się zapowiada :-) czekam :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie mogę się doczekać, no! Nouis! Boże *-* I na dodatek korki. Korepetytor. Lou. Niall, słodki blondyn przez, którego On nie bedzie mógł się skupić? Pociągający niewiele starszy, wysportowany i zawsze nie nagannie ubrany Lou? Czekam xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej. Czy planujesz kiedyś zrobić Hick'a ( Harr'ego i Nick'a G ) ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie myślałam nad tym i raczej tak. A chciałabyś? ;3

      Usuń
  8. Bardzo. Kocham Larrego , ale chciała bym poczytać o Hick'u.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje ulubione połączenia, Nouis i Niam. Chcę tego więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam twoje opowiadania :) a tez zapowiada sie dobrze. Chociaż moim ulubionym jest każdy Ziam :3 dopiero zaczynam swojego bloga wiec jak chcesz to zobacz http://zyjjakbysmnienigdyniepoznal.blogspot.com/2013/01/rozdzia-1-nienawidze-tego-przezwiska.html?m=1 Pozdrawiam gorąco ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję. ;* ( za Hick'a oczywiście ) :-) Marika.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile jeszcze będziesz kazała nam czekać?! Już się nie mogę doczekać!! <3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee no zaczęłam pisać :D Ale coś mi to nie idzie. Może jutro dodam ;D Albo dzis ale nic nie obiecuje :D

      Usuń
    2. Już tak się napaliłam na dzisiaj, nie zawiedź mnie. BŁAGAM!!!! <3

      Usuń
    3. Emm.. chyba Cię jednak zawiode ;c

      Usuń
    4. No moze to jeszcze przezyje, jutro uda Ci sie dodac? Przepraszam ze tak naciskam O.o

      Usuń
    5. Spróbuje ;D Tylko troche późno ze szkoły przychodze, ale biorąc pod uwage że mam już mniej więcej pół to może ;D
      Wiesz ciesze sie że ktoś wgl czyta tego bloga i sie pyta kiedy cos dodam <33

      Usuń
    6. Uwielbiam tego bloga, wszystko przeczytałam w jeden dzień <3
      Brakuje mi trochę Niama ale to nic! <333 Mam nadzieję że takie coś się pokaże niedługo więc czekam niecierpliwie :D
      Weny kochana, weny!!! <33

      Usuń
    7. Następny to będzie Niam :D
      Zaczynam pisać :3

      Usuń