piątek, 8 marca 2013

Niam / Zapowiedź




Tytuł: "I need train Parkour"

Czas akcji: wiosna 2013

Miejsce akcji: Anglia; Londyn

Gatunek: romans

Bohaterowie: Liam Payne, Niall Horan, Zayn Malik

AU - 1D nie istenieje

Streszczenie: Niall Horan uprawia Parkour*, razem z Zayn'em - swoim najlepszym przyjacielem. Nagrywają filmiki dotyczące tego sportu po czym wrzucają je do sieci, a jego bohaterami są oni. Mają ogromną ilość wyświetleń. Pewnego dnia Niall, spotyka swojego fana który chce nauczyć się tego ryzykownego sportu.

Od autorki: Zmieniłam jednak tą zapowiedź po obejrzeniu jednego z filmików o tym sporcie, zafascynowało mnie to na maksa, dlatego ta zmiana. Mozna powiedzieć że strasznie się na to nakręciłam, mam nadzieję że się to spodoba :)

Parkour* - Główną ideą parkour jest pokonywanie przeszkód stojących na drodze w jak najprostszy i najszybszy sposób.

7 komentarzy:

  1. Nie umiem się doczekać! Zapowiada się naprawdę ciekawie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę cię nie męcz mnie umysłowo i dodaj to szybko. Zapowiada się zajebiście ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam kochanie :3333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy będzie dalsza część ? :D
    @kostka22

    OdpowiedzUsuń
  5. You made some really good points there. I checked on
    the web for additional information about the issue and found
    most individuals will go along with your views on this web site.


    Feel free to visit my web-site; Plus de Vue sur youtube

    OdpowiedzUsuń
  6. I gdzie ten Niam ja się pytam?!! Chce go szybciutako!! Więc weny
    Pozdrawiam
    Ada

    OdpowiedzUsuń